‪https://myhebrewbookalbum.blogspot.co.il/‬ ברזילאית שכמותי: התרשמות של חני שטרנברג מן הספר

יום חמישי, 28 בספטמבר 2017

התרשמות של חני שטרנברג מן הספר

זאב שלום,

שוב תודה לך על הספר ששלחת לי.
קראתי בו מיד כשהתקבל, ועכשיו אני קוראת בו שוב יותר לאט, ומנקודת מבט של עורכת.
אני אוהבת את הקונספט באופן כללי וגם את התוכן.
אני אוהבת את רעיון ההתכתבות, ואת תוכן ההתכתבות - הגילוי של יערה את עצמה כמשוררת, ההכרה שלך בה, ההערות שלך וההתייחסות אליהן, כמו גם את הכיוון של התקדמות לקראת כתיבה משותפת.
יחד עם זאת הקריאה לא תמיד זרמה לי, ואני חושבת שאם הייתם מוותרים על כתיבת השמות שלכם לפני כל קטע היא הייתה זורמת יותר.
אין צורך בשמות, כי הקוראים מבינים מי מדבר בכל פעם. מקסימום אפשר לכתוב את השם כפנייה אל הנמען.
הייתי גם שמחה לקרוא יותר ממך, מ"זאב".
מבחינתי, כקוראת, שניכם דמויות בספר, ובעוד הדמות של יערה מפותחת הדמות שלך פחות, והייתי רוצה לדעת ולשמוע עליך יותר.
בכל מקרה אני מאמינה שכל ספר שאנחנו מוציאים לאור הוא סוג של אבן דרך, וגם יודעת עד כמה לא פשוט להוציא לאור ספר מכל הבחינות. כמה הרבה השקעה יש בתהליך הזה, וכמה הרבה אומץ נדרש, אז כל הכבוד לכם, לשניכם, על המאמץ ועל הדרך וגם על התוצאה בסך הכל, ואני מאחלת לכם המשך כתיבה מהנה ומספק ומוצלח, ושנה טובה ומאושרת,
חני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

I am such a Brazilian woman-1

Front Cover Hey, I am such a Brazilian woman Crying, laughing Hoping, fearing Hating, loving Me, you And all in a such...